De tijd is aangekomen dat ISDN ermee stopt, en dat betekent dat zakelijke telefonie voor heel zakelijk Nederland. Een hoop gedoe, maar de Nederlandse Provider helpt er graag mee! De overstap van zakelijke telefonie zal gaan van ISDN naar VoIP, ook wel bekend als Voice over IP! De nieuwe methode is veel sneller en moderner dan ISDN, vandaar ook dat KPN had aangekondigd dat de ISDN lijnen ermee stoppen. Wij van de Nederlandse Provider vindt dat zakelijke telefonie en telecom een stuk simpeler kan, en dat is dan ook ons motto. Wij maken zakelijke telefonie en telecom weer ongewoon simpel! Zakelijke telefonie: SIP trunksEr zijn twee verschillende technieken die allebei geclassificeerd staan onder VoIP en er zijn voordelen bij beide opties te genieten! Het ligt aan jouw eigen situatie welke van de twee manieren van zakelijke telefonie van De Nederlandse Provider het meest geschikt is. De eerste die we hier gaan bespreken heet SIP trunk. Bij deze techniek van zakelijke telefonie behoud je gewoon je oude telefooncentrale, het wordt alleen aangesloten op een SIP trunk van de Nederlandse Provider. Het makkelijke hiervan is dus dat alle oude techniek gewoon behouden kan worden. Het mooie aan deze vorm van zakelijke telefonie is dat je enorm bespaart op gesprekskosten ten opzichte van ISDN. Daar bespaar je flink mee! Bovendien is de SIP ook veel sneller dan ISDN, wat het ook een betere manier van zakelijke telefonie maakt. Zakelijke telefonie: cloud telefonieDe tweede techniek van zakelijke telefonie staat bekend als cloud telefonie, en is ook veel sneller dan ISDN. Zakelijke telefonie wordt met cloud telefonie nóg makkelijker dan het al was, omdat jouw organisatie vanaf het moment van aansluiting werkt met een telefooncentrale die in de cloud zit! Wat betekent dit voor jouw organisatie? Geen dure onderhoudscontracten meer! Dat hoeft niet, want een telefooncentrale in de cloud heeft geen fysieke aanwezigheid. Dat is het mooie aan deze vorm van zakelijke telefonie. Niet alleen bespaar je flink ieder jaar aan onderhoud, maar is het makkelijker om nieuwe functies te integreren, én bespaar je op gespreks- en belkosten! |